طراحی-حرفه-ای-لوگو

افراد بسیاری برای رونق دادن کسب و کار خود و جذب مشتریان بسیار به فکر طراحی حرفه ای لوگو برای کسب و کار یا شرکت خود می باشد.

می توان گفت که طراحی حرفه ای لوگو، برای رونق دادن به کسب و کار از اهمیت بسیاری برخوردار است. فرآیند طراحی آرم کاملا دشوار است. هر طراح گرافیک روش خاص خود را در زمینه توسعه طراحی دارد.

اولین قدم در طراحی حرفی ای لوگو: ارزیابی لوگو

اولین قدم در طراحی حرفه ای لوگو این است که فرد بفهمد لوگو چیست و اهداف کسب و کار چیست. این مرحله «شناخت مشتری» شناخته می شود. برای طراحی لوگو هیچ یک از موارد متناسب وجود ندارد. یک لوگو فقط به اندازه نمایندگی یک کسب و کار است.

بنابراین، تا زمانی که ابتدا ندانید که نام تجاری چه نوع برداشتی را هدف قرار می دهد، موثر نخواهد بود.
بسیاری از اطلاعاتی که شما نیاز دارید باید در خلاصه طراحی باشد. اما همیشه مشتریانی وجود دارند که نمی توانند آنچه را که می خواهند بیان کنند یا خودشان نمی دانند، و این طراح است که این اطلاعات را بیرون بیاورد.

مراحل طراحی حرفه ای لوگو

حتی در مورد جزئیات و خلاصه ترین خلاصه مقاله، طراحان باید تحقیقات عمیق تری را انجام دهند. در مورد احساس مشتری در مورد کسب و کار و کار عالی که با کلماتی فراتر از بیانیه رسمی شرکت انجام می دهند، کاوش کنند.

هر نوع بینشی که می توانید در شرکت و افراد متشکل از آن کسب کنید، در طولانی مدت به موفقیت طراحی شما کمک می کند.

دومین قدم در طراحی حرفه ای لوگو: تحقیق درباره صنعت

هیچ برندی در خلاء وجود ندارد. هر شرکتی مجبور است با استانداردهای صنعت خود مقابله کند، حتی اگر همه کارها را برای برجسته نشان دادن انجام دهد.
بنابراین گام بعدی در روند طراحی حرفه ای لوگو، تحقیق در مورد نوع لوگو ها برای رقبا و رهبران صنعت است. این مرحله به عنوان مرحله صنعت کشف شناخته می شود.

از لوگوهای دیگر صنعت خود می توانید به دست آورید:

  • چه تکنیک های لوگو برای صنعت شما کار می کنند، برای مثال، رنگ لوگو یا شکل های خاص
  • چه تکنیک های لوگو بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند، تا حدی که شخصیت خود را از دست می دهند.
  • چه تکنیک های لوگو نادیده گرفته می شوند، که ممکن است راه های برجسته سازی را القا کند.
  • چه نوع مشتری هایی بر صنعت شما تسلط دارند.

تهیه لیست از مکان استفاده از لوگو

درست مانند استراتژی نام تجاری، فضای فیزیکی یا دیجیتالی لوگو نیز باید انتخاب های طراحی شما را آگاه سازد. تحقیق در مورد استفاده از لوگو، این به عنوان مرحله کشف برنامه شناخته می شود.

در جایی که به لوگوی خود نیاز دارید، ممکن است مدل رنگ، شکل یا حتی نرم افزار طراحی مورد استفاده را تعیین کند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید لوگوی خود را در بیلبوردهای بزرگ داشته باشید، می توانید لوگوهایی با مقیاس بزرگتر با جزئیات بیشتری طراحی کنید. اگر قرار است در گوشه یک برنامه تلفن همراه واقع شود، باید سادگی و مقیاس های کوچک را انتخاب کنید.

جایگذاری طراحی حرفه ای لوگو

اگر شبکه های اجتماعی نقشی سنگین ایفا می کنند، این لوگو باید به راحتی در آواتارهای دایره ای و مربع شکل بنشیند و برای تصاویر روی جلد بزرگتر سازگار باشد.

اگر می خواهید در سیستم عامل های ویدئویی یا دیجیتالی برجسته شوید، حتی می توانید یک لوگوی متحرک چشم نواز داشته باشید. بیشتر اوقات، یک طراح می خواهد برای همه این سناریوها برنامه ریزی کند.

این موارد مورد استفاده معمول برای طراحی حرفه ای لوگو است:

  • نمادهای وب سایت
  • علائم و بنرها
  • بسته بندی محصولات
  • آگهی ها
  • پروفایل ها و بنرهای شبکه های اجتماعی
  • کارت بازرگانی
  • سربرگ های شرکت (فاکتورها، اسناد داخلی)
  • کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل
  • کیف بازاریابی (خودکار، پیراهن، لیوان و غیره)

قدم سوم در طراحی حرفه ای لوگو: ترسیم انواع مفاهیم لوگو

اگر از قبل ایده های لوگو دارید، ممکن است وسوسه شوید که به نرم افزار طراحی لوگو بپردازید. اما قبل از شروع به کار کردن در طرح نهایی خود، کمی وقت بگذارید و ایده های زیادی را ترسیم کنید.

ترسیم ارزان، آسان و سریع است. اما مهم تر از همه، این یک ابزار موثر برای ایده پردازی است. دسته ای از ایده های مختلف آرم را ترسیم کنید تا ببینید که چگونه در خارج از ذهن شما ظاهر می شوند.

نکته مهم تر، ترسیم طیف گسترده ای از مفاهیم به شما امکان می دهد ببینید چه چیزی موثر است و چه چیزی موثر نیست.

شروع به مشاهده برخی از موضوعات یا موضوعات مورد علاقه خود خواهید کرد، و می توانید عناصر مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و مطابقت دهید تا زمانی که به یک مورد کامل برسید.

ایجاد پیش نویس  دیجیتالی در نرم افزارهای برداری برای طراحی لوگو

در حال حاضر، شما باید یک smorgasbord کثیف از طرح های لوگو و همچنین درک بهتری از آنچه می خواهید لوگو نهایی داشته باشید داشته باشید. از میان این طرح ها، ۳ مورد از بهترین های خود را بردارید و آن ها را در نرم افزار طراحی خود دوباره بسازید.

این جایی است که لوگو نهایی شما واقعا شروع به شکل گرفتن می کند. اکنون می توانید تمام تصمیمات حیاتی طراحی را بگیرید که در مرحله طرح نتوانستید. در پیش نویس دیجیتال خود، می توانید با رنگ لوگو و همچنین تایپوگرافی آزمایش کنید.

در صورتی که شما صاحب مشاغل هستید و می خواهید لوگوی خود را بسازید، این مرحله از مراحل طراحی حرفه ای لوگو به دانش فنی نرم افزار طراحی نیاز دارد. اما شما همیشه می توانید از یک ویرایشگر DIY کاربر پسند استفاده کنید.

اگرچه این ویژگی ها یا پیچیدگی های ایجاد یک لوگو قابل توجه را ندارند، اما حداقل آنچه را که شما نیاز دارید، دارند.

طراحی لوگو خود را با بازخورد اصلاح کنید. این چیزی است که شما برای قدردانی از آن نیازی به یک طراح نیستید.

مهم نیست که چقدر طراحی لوگوی شما عالی است، این احتمال وجود دارد که شخصی در جایی درخواست تغییر کند.

این همیشه چیز بدی نیست. وقتی ساعت ها یا روزها (یا هفته ها یا ماه ها) روی همان تصویر کار می کنید، تمایل دارید جنگل را با درخت اشتباه بگیرید.

یک چشم جدید به محصول نهایی می تواند فضای بهبودی را که قبلا متوجه نشده بودید، نشان دهد. تیم طراحی آدان لوگو آماده است تا بهترین لوگوها را برای کسب و کار شما طراحی کند. جهت طراحی حرفه ای لوگو برای کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

کار خوب و دقیق رو فقط از آدان لوگو بخواهید  .

Share:
Call Now Button